El Black Friday més online

el-black-friday-més-online-impulsora-digital-barcelona

Una de les campanyes de vendes que s’arrela cada any amb més força a Catalunya ja és aquí: el Black Friday. Des d’avui i fins el divendres, milers de petits comerços i botigues posaran en oferta milers de productes. Aquest any, però, la pandèmia farà que aquest Black Friday sigui el més online de tots.

Degut a les dificultats per comprar en els comerços físics imposats per la pandèmia i al canvi en els hàbits de compra que aquesta ha provocat, el canal online n’ha sortit beneficiat. Tan és així que s’espera que, ni més ni menys que, el 89% de les compres siguin online aquest Black Friday, segons l’estudi: “Black Friday 2020” realitzat per Privalia.

Intenció de compra i despesa  

Segons dades de Google, les vendes del Black Friday no es ressentiran per la pandèmia, sinó més aviat al contrari: fins a un 40% d’usuaris assegura que farà alguna compra aquest Black Friday.

La situació sanitària actual també ha provocat que els consumidors siguin molt més previsors, ja que el 75% realitzarà les seves compres nadalenques amb més antelació que en anys anteriors.

A més a més, gairebé el 60% espera trobar descomptes més que altres anys a causa de la complicada situació econòmica per la que passen de moltes persones. En aquest context, el 22% espera trobar més varietat de productes rebaixats, mentre que al 17% li agradaria que les promocions es dilatessin en el temps.

Pel que fa al tipus de productes que adquiriran els consumidors, a banda dels ja habituals (roba, calçat, complements…), on s’espera que es produeixi un increment major és en productes enfocats a l’entreteniment i a la llar, ja que ara hi passem molt més temps. I, com era de preveure, els regals de viatges es reduiran molt.

Black Friday no és només sinònim de vendes

Black Friday no és només sinònim de vendes, també suposa una oportunitat per promocionar el teu negoci i/o comerç: generant notorietat de marca, dinamitzant les xarxes socials i portant visites al teu ecommerce i/o lloc web. 

La pregunta és: Tens el teu ecommerce a punt? Has preparat ja les accions promocionals que duràs a terme? Saps com les comunicaràs a les xarxes?

A què esperes? Ara és el millor moment per a donar un impuls al teu comerç o negoci!