El perquè d’Impulsora Digital

el-per-que-d'impulsora-digital-igualada

Quina alegria veure’t aquí! Primer de tot, benvingut/benvinguda a casa teva, posa’t còmode, que Impulsora Digital només acaba de començar. Perdoneu si no m’he presentat abans.

– Hola, el meu nom és Montserrat, tinc 28 anys i sóc d’Igualada de tota la vida (ITV).

Segurament no estaràs entenent res. I et preguntaràs, quina relació hi ha entre Impulsora Digital i aquesta tal Montserrat.

– Doncs bé, Impulsora Digital és com em defineixo i també el nom de la meva petita empresa.

– I, quin és el per què de la creació d’ Impulsora Digital

– El perquè d’Impulsora Digital és ajudar a impulsar la teva idea, projecte, negoci o empresa a través d’estratègies digitals orientades a resultats. Impuls respon al què i digital al com. Heus aquí, el perquè d’Impulsora Digital.

Aquest és, doncs, un projecte professional, però també personal, que sorgeix fruit de 5 anys d’experiència en què he ocupat diferents posicions de responsabilitat: des de gestora de xarxes socials, passant per dissenyadora web, creadora de continguts, fins a tècnica de màrqueting digital.

Si a aquesta experiència acumulada li afegeixes: d’una banda, la meva passió pel món de les noves tecnologies i, de l’altra: la necessitat de les persones emprenedores o autònomes de donar a conèixer els seus projectes o serveis, així com de les empreses, comerços o petits negocis d’enfortir la seva imatge; tenim la raó de ser d’Impulsora Digital

De manera que, a partir d’aquesta necessitat, neix l’oportunitat de creixement del teu negoci a través de la implementació de solucions de màrqueting digital

Abans de continuar, però, deixeu-me fer un petit parèntesi per a explicar què és el màrqueting digital i per què pot ser la clau per fer crèixer el teu negoci.

Què és el màrqueting digital i quins avantatges té?

Per màrqueting digital s’entén el conjunt d’accions i estratègies enfocades cap a la promoció d’un producte o servei en els canals i mitjans digitals

Quina és la principal diferencia entre el màrqueting tradicional i el màrqueting digital? El màrqueting tradicional o offline és unidireccional i lineal. L’usuari no té veu, ja que és l’empresa qui té el control sobre el missatge que llança. En canvi, el màrqueting digital o online és bidireccional i interactiu perquè es genera una relació entre empresa i usuari.  

Una altra important diferència, és que el màrqueting digital és mesurable. Què vol dir això? Doncs que, a través d’eines analítiques, som capaços d’analitzar els resultats de la nostra campanya, per exemple, en xarxes socials, en temps real. És, precisament, aquesta darrera característica que fa que el màrqueting digital sigui molt més efectiu i eficaç, ja que ens permet conèixer quins són els nostres clients, que els agrada, com es comporten… I, gràcies a conèixer aquesta informació, podem mostrar els nostres productes o serveis només als usuaris que realment estan interessats. De manera que, amb menys recursos, s’obtenen millors resultats: més vendes, més ingressos, més notorietat, entre altres.

I, si, arribats a aquest punt, encara no t’ha quedat del tot clar que és el màrqueting, et recomano que llegeixis l’article: 4 confusions sobre què és fer màrqueting digital.

Quins serveis s’ofereixen?

Fet aquest parèntesi per aclarir què és el màrqueting digital i per què és una eina tan efectivai eficaç pel teu negoci, et vull presentar els 3 serveis que s’oferiran des d’Impulsora Digital:

  • Disseny de pàgines web. La teva pàgina web és al centre de la teva estratègia digital. És per això que, a part de tenir un bon disseny, cal que ofereixi una bona experiència d’usuari, ja que convertirà usuaris en clients. S’ofereixen dos tipus de webs: d’una banda, una pàgina web essencial, però sense deixar de banda un bon disseny, pensada per autònoms o emprenedors que necessiten donar a conèixer els seus serveis o projectes. I, de l’altra, una pàgina web corporativa dissenyada per a petites empreses, comerços o negocis que desitgen projectar la seva imatge en un disseny web
  • Gestió professional de les xarxes socials. De què et serveix tenir presència a les xarxes socials, sinó obtens resultats? És molt diferent estar presents a les xarxes socials que tenir una estratègia de màrqueting digital en aquestes plataformes. El primer no et porta enlloc, mentre que la segona fa que obtinguis resultats, com per exemple: incrementar les visites al teu lloc web, oferir un millor servei d’atenció al client, generar notorietat de marca, entre altres. 
  • Estratègia digital per al teu negoci. L’estratègia és el camí que et porta a aconseguir els objectius i metes que has fixat. Només sabent a on vols arribar (quin objectiu vols aconseguir), seràs capaç d’arribar-hi. El que vull dir amb això, és que primer cal tenir clar quin és l’objectiu o meta i, un cop definit, llavors és el moment de traçar una estratègia digital per al teu negoci que et permeti assolir els teus objectius. I, tu, què vols aconseguir? De fer-ho realitat, ens n’encarreguem nosaltres!

 

Què és el que em fa diferent?

El que ens fa diferent de les demés propostes que hi ha al mercat, és l’haver desenvolupat una metodologia de treball pròpia centrada en el client, ja que cada client és únic i té unes necessitats diferents. Es tracta, doncs, d’un procés en què client i professional treballen de la mà per dissenyar una estratègia digital efectiva i eficaç per al teu negoci que t’ajudi a fer-lo créixer. I no sols això, també és un procés d’empoderament, ja que amb les eines que et facilitaré, l’objectiu és que siguis capaç d’aixecar el vol del teu projecte o negoci de forma autònoma.

Per últim, però no menys important, els valors són els què m’impulsen cada dia a ser millor. Confiança, respecte, honestedat, superació, integritat, responsabilitat, il·lusió i qualitat, estan presents en tots i cada un dels projectes que toquen les meves mans. Perquè els teus reptes són els meus. Quin millor dia que avui per començar a treballar junts. 3, 2, 1… Comencem?

Si t’ha agradat, comparteix! 😄