Gestió de les xarxes socials d'una Joiera

Disseny d’un Pla de continguts per a la gestió de les xarxes socials d’una joiera d’Igualada amb l’objectiu de generar notorietat de marca. 

La Sara Castells, joiera artesana d’Igualada, cercava, d’una banda, generar notorietat de marca i, de l’altra, guanyar temps per a dedicar-se plenament a un ofici tant minuciós i laboriós com el seu. 

Abans de començar la gestió de les xarxes de la Sara Castells Joiera, el que hem fet, en primer lloc, ha estat identificar quin és el valor diferencial de la Sara, quin és el seu client/a i on es troba, així com analitzar la seva presència actual en les xarxes. Per això, és necessari realitzar un Pla de màrqueting per a les xarxes socials, ja que ens ajuda a saber on estem i què volem aconseguir.

En el cas de la Sara, el seu objectiu principal és el d’ampliar el seu posicionament com a professional de la joiera especialitzada en el disseny de peces úniques, restauració de joies antigues i actualització de joies. Tanmateix, fent difusió del seu ofici amb la voluntat d’inspirar a joves aprenents i a persones amb curiositat per la joieria. 

Una vegada acotats els objectius que es volen aconseguir a les xarxes, es defineix l’estratègia que ens permetrà assolir-los (branding, seo, leads, vendes…). Amb aquesta estratègia en ment, es passa a l’acció, és a dir, al disseny d’un calendari d’accions concretes a dur a terme a les xarxes socials.

Per últim, però no menys important, té lloc la gestió pròpiament de les xarxes: generant continguts, planificant i publicant, gestionant els comentaris, així com monitoritzant els resultats obtinguts.

Altres treballs

Treballem junts per fer crèixer el teu negoci

Si ets emprenedor/a, autònom, empresa o tens un petit negoci i necessites donar un impuls al teu projecte, estic totalment oberta a escoltar-te!