Gestió de les xarxes socials d'una Farmàcia

Disseny d’un Pla de continguts per a la gestió de les xarxes socials d’una Farmàcia de Girona amb l’objectiu d’incrementar la seva presència digital, així com fomentar la participació, interacció i comunicació entre els clients i la Farmàcia.

La Farmàcia Mònica Ventura de Breda (Girona) es va posar en contacte amb Impulsora Digital perquè volia donar un impuls a les seves xarxes socials.

El seu objectiu era, d’una banda, enfortir la imatge del negoci i potenciar el fet que és un equip format només per dones. I, de l’altra, posar a la disposició dels clients un nou canal de comunicació amb el fi d’oferir una bona atenció al client.

Una vegada acotats els objectius que es volen aconseguir a les xarxes, es defineix l’estratègia que ens permetrà assolir-los (branding, seo, leads, vendes…). Amb aquesta estratègia en ment, es passa a l’acció, és a dir, a l’elaboració d’un calendari de continguts: el Pla de continguts.

A través del disseny d’un Pla de continguts per a les xarxes socials s’ha aconseguit augmentar la presència digital de la Farmàcia, així com crear comunitat al voltant del negoci. Tanmateix, s’ha fomentat la participació, interacció i comunicació directa entre els clients i la Farmàcia a través de l’obertura d’un canal de Whatsapp.   

Actualment, gestionem els perfils d’Instagram i Facebook: generant, planificant i publicant continguts, gestionant els comentaris, així com monitoritzant els resultats obtinguts.

Altres treballs

Treballem junts per fer crèixer el teu negoci

Si ets emprenedor/a, autònom, empresa o tens un petit negoci i necessites donar un impuls al teu projecte, estic totalment oberta a escoltar-te!