Pla de màrqueting digital per a Psicorespira

Disseny d’un Pla de màrqueting digital per a Psicorespira amb l’objectiu d’establir un full de ruta digital per al negoci, així com ampliar la cartera de clients. 

L’Elisabet Bertran, Psicòloga sanitària, educadora social i mestra es va posar en contacte amb Impulsora Digital perquè volia posicionar Psicorespira en els canals i mitjans online, així com cercar d’ampliar la seva cartera de clients.

Amb l’objectiu de donar un impuls a clientes com l’Elisabet, així com ajudar-la a establir un full de ruta digital per al seu negoci, vam treballar de forma conjunta amb ella el disseny d’un Pla de màrqueting online per a Psicorespira.   

El primer que vàrem fer va ser analitzar la seva presència digital, així com realitzar un diagnòstic. Després es va passar a definir el seu client-prototip per tal de conèixer qui és i com es podia atraure aquest cap als seus serveis. Una vegada identificat aquest i, ja en la part operativa del Pla, es van determinar les metes i objectius de negoci.

Per últim, es va elaborar una estratègia digital que li permetés assolir aquests objectius, així com un calendari d’accions concretes a dur a terme tant a nivell de la web, del blog, com de les xarxes socials.

Finalment, s’ha mesurat l’impacte de les accions dutes a terme, així com realitzat un seguiment.

Resultats obtinguts: 

  • A través de la creació d’un blog i la vinculació d’aquest amb les xarxes socials s’ha aconseguit incrementar les visites de potencials clients a la seva pàgina web.
  • Una correcta planificació de continguts a les xarxes ha suposat un increment de la notorietat de la marca Psicorespira

Altres treballs

Treballem junts per fer crèixer el teu negoci

Si ets emprenedor/a, autònom, empresa o tens un petit negoci i necessites donar un impuls al teu projecte, estic totalment oberta a escoltar-te!